green-header
фондове управление на активи

Нов инвестиционен цикъл и отворен период от дейността на ДФ „ДСК Стабилност – Европейски акции”

Във връзка с дейността на ДФ „ДСК Стабилност – Европейски акции”, уведомяваме инвеститорите, че считано от 21 декември 2020 г. започва нов „отворен период“ и нов инвестиционен цикъл от дейността на Фонда, съгласно неговия проспект.
С цел осъществяване на инвестиционната стратегия и постигане на инвестиционните цели на Фонда, дейността му е разделена на отделни цикли, всеки от които включва периоди, наречени условно „отворен” и „ограничен”. Дяловете се продават и изкупуват обратно без прекъсване през всеки период, но при покупка и обратно изкупуване на дялове се прилагат различни такси за сметка на инвеститорите.
Настоящият „отворен период“ на ДСК Стабилност – Европейски акции“ започва от  21 декември 2020 г. и продължава до 14 февруари 2021 г., включително.
Проспектът и документът с ключовата информация за инвеститорите на ДФ „ДСК Стабилност – Европейски акции”, както и друга информация, са достъпни всеки работен ден от 9:30 ч. до 17:00 ч. в офиса на Дружеството на адрес: София, ул. „Алабин” № 36, ет. 3, в поделенията на „Банка ДСК” АД, които дистрибутират дяловете на фондовете в рамките на работното им време и на интернет страница - www.dskam.bg Информацията е налична на български език.

Инвеститорите трябва да имат предвид, че стойността  на дяловете на фондовете и доходът от тях могат да се понижат, печалбата не е гарантирана и те поемат риска да не възстановят инвестицията си в пълен размер. Преди вземането на окончателно инвестиционно решение е препоръчително инвеститорите да се запознаят с Проспекта и с Основният информационен документ на съответния фонд. Документите са на български език и са достъпни на интернет страницата на УД „ДСК Управление на активи” АД (dskam.bg), като при поискване могат да бъдат получени безплатно на хартиен носител в офиса на Управляващото дружество или в офисите на „Банка ДСК”, определени за точка на дистрибуция, всеки работен ден в рамките на работното им време.