green-header

Банка ДСК

Банка ДСК обслужва над 2,6 милиона клиенти

Традиционен лидер в банкирането на дребно, Банка ДСК заема водещи позиции и в частното и корпоративно банкиране. Тя е финансовата институция с най-голям брой клиенти, лидер по доверие сред потребителите на финансови услуги и сред най-предпочитаните от студентите в страната работодатели.

Като модерна компания с дългосрочна стратегия за развитие и мащабна дигитална трансформация на бизнеса си, банката инвестира в развитието на иновативни офиси, модерни продукти и персонализирани решения за своите клиенти.

Това е и нейната стратегическа цел – да осигурява изключително клиентско преживяване, както и да демонстрира своята отговорност към обществото чрез значимата си роля за устойчивостта и стабилността на българската банкова система.

Разрастване в България

В началото на 2019 г. Банка ДСК финализира сделката по придобиването на Сосиете Женерал Експресбанк и дъщерните ѝ дружества в България.
След фактическото сливане на двете банки на 4 май 2020 г. новата обединена банкова група се доближи до челната позиция по размер активи и се превърна в лидер по размер на депозити и кредитен портфейл, като разполага с най-голямата клонова мрежа и иновативни канали за банкиране.

Дигитализация в банковите процеси

Банка ДСК трансформира и дигитализира бизнес операциите си, поддържайки и усъвършенствайки технологична инфраструктура, която отговаря на най-високи и модерни стандарти и механизми за банкова защита и сигурност. Институцията предлага надеждно и удобно обслужване чрез модерни дигитални канали, както и офлайн – в местата на продажба, предоставяйки персонализирани клиентски решения според конкретните потребности и предпочитания.

 

Иновативни канали и високотехнологични решения

Банка ДСК разполага с високотехнологични офиси с пълно дигитално обслужване. Платформите за електронно и мобилно банкиране на Банка ДСК - ДСК Директ и DSK Smart, както и приложението за подписване на преводи и документи онлайн DSK mToken, се превръщат във все по-предпочитани канали за онлайн банкиране. С тях потребителите имат бърз, лесен и удобен достъп до наличност и движения по сметки, извършване на преводи, промяна на лимити по дебитни карти, създаване на виртуална карта, заявяване на кредитни продукти, плащане на битови сметки и редица други.

 

Инвеститорите трябва да имат предвид, че стойността  на дяловете на фондовете и доходът от тях могат да се понижат, печалбата не е гарантирана и те поемат риска да не възстановят инвестицията си в пълен размер. Преди вземането на окончателно инвестиционно решение е препоръчително инвеститорите да се запознаят с Проспекта и с Основният информационен документ на съответния фонд. Документите са на български език и са достъпни на интернет страницата на УД „ДСК Управление на активи” АД (dskam.bg), като при поискване могат да бъдат получени безплатно на хартиен носител в офиса на Управляващото дружество или в офисите на „Банка ДСК”, определени за точка на дистрибуция, всеки работен ден в рамките на работното им време.